busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Läggdags för länge sen!

Publicerad 2009-05-15 23:14:11 i Allmänt

Borde ligga och sova nu eftersom vi åker mot Bollnäs halv sex imorgon bitti men istället sitter jag här. Har haft trevligt besök av en brunbränd vän och det innefattade en hel del kaffe. Inte så smart... Lägg sen till att jag börjar bli lite smånervös inför tävlingen och känslan av att jag glömt packa med nåt viktigt så känns det lika troligt att jag kommer att somna snabbt som att Brad Pitt skulle dejta Kicki Danielsson...

Lilltjejen fick äran att spendera natten och morgondagen med mormor och morfar, sonen och Bosse får hänga med mej medan sambon kommer till tävlingen lite senare eftersom han jobbar natt.

Spännande och se hur Bosse fixar en heldag i depån, nytt ställe och allt... Tur att han har buren, det var en riktigt bra investering för där kommer han alltid till ro! Godisburken är med den också :-)

Nä, nu får jag nog ta och göra ett seriöst försök att få lite sömn!

Natti, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela