busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

vad var det jag sa?

Publicerad 2009-03-15 20:57:36 i Allmänt

Synd att jag inte satt en peng på schlagervinnaren =)

Busbosse börjar göra skäl för sitt blogg namn... Han biter på mycket som han inte borde och jag har fått riva i rejält när jag plockat dessa saker av honom då han morrar, verkar funka men helt klart kliar det i tänderna! kan ju också vara ett sätt att visa att han vill jobba mer... Gäller att hålla undan ungarnas saker!

Igår missade stackarn att jag sa varsågod vid maten, jag var otydlig för telefonen ringde, hör hur hunden börjar pipa i köket, han väntade in sitt varsågod! duktig kille men jag tyckte lite synd om honom just då!

idag gjorde han en ny hundbekantskap, det var en cool vovve, Bosse kämpde tappert för att få igång lite lek men fick tji! Nä, den andra hunden tyckte att det var mycket roligare att rulla sig i snön, brydde sig sjutton i den lilla hoppgrunkan som for runt honom =) tillsist gav Bosse upp...

Det var superhärligt i solskenet och sonen kunde ta ut nya cykeln då asfalten tittat fram, vilken lycka =)

Har hunnit med ett till 5-års kalas idag, 5-åringen är inte helt trygg med Bosse men pedagog som jag är så passade jag på att förklara att Bosse inte är så farlig och att han bara äter bara 5-åringar, inga andra ;) Bosse blev faktiskt klappad av födelsedagsbarnet lite senare.

nä, date med Beck nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela