busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Sista mars....

Publicerad 2009-03-31 22:47:12 i Allmänt

... i almanackan idag, vilket innebär att imorgon kommer jag garanterat att bli lurad =) kanske kan lyckas med nåt litet lur själv oxå, det vet man aldrig ;)

Har hunnit massor idag, promenad, fika å hundlek med en kompis, jobbat och sen kom syjuntegänget på fika å prat, ingen som sydde idag men pratade gjorde vi alla, trevligt  =)

Bosse mår finfint efter att fått lekt med en vovve och sedan myst i en massa famnar, han är en riktig knähund vår gobit! Apropå gobitar så finns två till, den lilla kramas mycket och gärna just nu och den stora säger " du är min allra bästa mamma", gissa om man smälter trots att konkurensen till den titeln inte är stenhård direkt, finns ju mest bara mej att välja på liksom men det gör absolut ingenting, jag blir så varm i hjärtat! Sambon ligger också på plus efter att ha fixat städning å mat, sånt gillar jag =)

Dags att göra som resten av familjen, go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela