busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Nu räcker det!

Publicerad 2009-03-10 22:43:50 i Allmänt

Vill inte ha mer snö! Jag vill ha krokus, sädesärlor å SOL! Tror dock att jag kan ana lite vår i luften, kidsen på jobbet verkar ha drabbats av vårkänslor liksom Bosse det bara yttrar sig på olika sätt.... Eleverna är lite yra å fnissiga medan Bosse försöker ha onämbara aktiviteter med mina tofflor (som jag förövrigt har virkat helt själv), tycker att han e alldeles för ung för sånt!?

Nu är det nära flytt en trappa upp =) har redan börjat bära lite saker, blir lätt lite ivrig jag.... "bara" trappan å lite lister kvar sen så! Gubben min har gjort ett jättejobb! jag får stå för piffningen när allt e klart, det tycker jag e skoj! Har drömt mej bort med IKEA katalogen.... insåg rätt fort att många bäckar små... bildar ett jättestort hål i plånboken! men nått nytt blir det iaf.

Har haft "junta" här hemma, gjorde typ fem korsstygn sen blev det fika, Dumlekladdkaka, riktigt sött å gott =) Sonen grät när han bara fick en bit för det var det godaste fika han någonsin ätit... tur att det blev en bit kvar till imorgon =)

Lilltjejen våran har pratat massor idag! Hon började dagen med att klart å tydligt säga brorsans namn sen sa hon"borta" när  hon gömt en sak, klocka, tick tack, sen en hel del på grekiska som vanligt =) hela dan har hon varit som en solstråle!

Nu är det dags att gå å sova skönhetssömnen, hahaha!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela