busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Ett gott skratt...

Publicerad 2009-03-05 20:44:13 i Allmänt

... har jag fått idag! Stod i en provhytt då någon brevid upptäckte att hon hade olika stövlar på sig! Kom å tänka på en kollega som kom till jobbet med en sko och en gummistövel! hon hade lite bråttom efter att ha rastat hunden! fniss!

sen har det blivit en del rally TV-spelande med sonen, det innehöll mycket skratt (och en tår när jag lyckades vinna, ooops)

nu hoppas jag att Brynäs dänger till med ett glädjande resultat i sista perioden!

må så gott! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela