busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

En onsdag!

Publicerad 2009-03-04 19:46:32 i Allmänt

Idag har jag å lillan varit me storebror när hans dagis hade lilla vasaloppet, åka skulle han bestämt inte göra meen vi plockade med skidorna ifall han skulle ändra sig, och som han sa så blev det inget lopp utan lek i snön istället, minst lika kul! Vi hade bestämt att han skulle gå kortdag och gå hem med oss efter loppet så han fixk tidigt hemlängtan... Väl påväg hem så fick han chansen att prova spåret när han var helt ensam å då gick det minsan bra att åka! Bättre sent än aldrig =)

var hemma och slappade medans den lilla tog en långsovning, härligt! sen packade vi in oss i bilen å for iväg på lite material shopping till vår rust. Efter första stoppet var vi tvugna att fälla ena delen av sätet så jag kan lova att det var packat....

Bosse hängde med på turen så nu har han upplevt parkeringen på valbo köpis samt en trottoar, snacka om att vidga sina vyer =)

Läste nånstans att en 12 veckors valp bör ha träffat 12 människor, 12 hundar och gått på 12 olika underlag. På den sista går vi bet om man inte får räkna tösnö, nysnö, skottad snö, plogad snö, skoterspårs snö, djup snö osv. Lite is har han ju också provat! Det har ju också blivit en hel del gul snö, hihi!

nu ska storebror i säng, den lilla slocknade för länge sen! sen blir det Beck som jag av nån konstig anledning bara han se de fem första minuterna av i söndags innan det blev alldeles mörkt??? konstigt... =) kanske Beck svart? haha!

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela