busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Är så imponerad!

Publicerad 2009-03-17 14:47:02 i Allmänt

Har varit till massören igen, fattar inte hur han gör men bra blir det! Just nu känns det som om jag skulle kunna springa en mil men istället tar jag det lugnt och hoppas att ryggen "sätter sig på plats". Inget flyttande idag alltså!

Inatt hade vi premiärsovning på nyrustade övervåningen, båda barnen somnade utan problem, skönt! Jag sov också gott men det gör jag ju jämt.... Vaknade bara när lilltjejen som vi fick i vår säng på småtimmarna slog mej i huvudet och sparkade mej i magen... sen pratade hon i sömnen, lät precis som ett monster i en B-skräckis =) Bosse fick ligga nere i hallen och det verkar han helt nöjd med.

Sonen har en kompis med hem idag, va tomt och LUGNT det blev här nere!? tur att minstingen vaknar snart :) både hon och jag gillar hennes nya lekrum, fullt med saker som hon får göra vad hon vill med utan att någon protesterar :)

dags å fixa lite mellis, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela