busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Trädgårdshjälp...

Publicerad 2009-06-08 19:27:03 i Allmänt

Idag har jag kört ett race i trädgården, ja inte med folkracebilen utan jag har fått massor gjort! Rabatterna är rensade och blommorna och tomaterna planterade i krukor och maskrosorna på uteplatesen har fått ge plats för bord och stolar istället, nu väntar jag bara på att det blir en riktigt fin sommar :-)



Bosse har varit trädgårdsmästare han med... vill gärna vara med och hjälpa ( läs stjälpa). Sen har han skällt ut vår största lerkruka efter noter... konstiga ideer ibland...

Blev så stolt över både hund och barn idag när sonen ropade in Bosse och på eget initiativ sa "att nu när han kom så fort måste han få godis" varpå han får hunden att sitta fint och sedan i lugn och ro placerar ut gobitarna i köket medan Bosse snällt sitter kvar och väntar på "varsågod" innan han  börjar leta och mumsa!

Sånt ska man komma ihåg när det är nån liten juvel som sätter sig på tvären ;-)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela