busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

SOMMARLOV!!!

Publicerad 2009-06-10 20:05:28 i Allmänt

Vaknade av regnet som smattrade mot taket, sände genast en tanke till alla de som skulle vara fin/sommarklädda för examen idag... :-(

Sambon gjorde lite garagejobb på förmiddagen medan jag, barnen och Bosse trotsade vädret och tog en promenad / cykeltur för att utforska byns cykelbanor, ja inte dom med asfalt utan de som är som typ crossbanor med hopp och så. Sonen har blivit en hejare på att cykla!

Bosse vill gärna hänga på i lillhusses tempo när vi är ute så det blir en hel del träning på att gå fint i koppel, resultatet är väldigt varierande....

Vid lunch åkte jag till jobbet för att göra mina sista timmar. Hade ett fåtal barn på fritids så efter lunch och en tur ut i skogen blev det glass och film, lagom aktivitet efter en  regnig skolavslutning...Jag ska vara föräldraledig heeela sommaren, underbart! Barnen har också sommarlov och sambon jobbar bara fyra helger till! Nu vill jag ha soool!!!



Nu önskar jag alla som har ett trevligt



och ni andra får ha en trevlig sommar =0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela