busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Midsommarhelgen!

Publicerad 2009-06-21 21:16:09 i Allmänt

så var midsommar -09 över... Har haft en helt underbar helg!

Midsommaraftonen bjöd på halvdant väder men vi gick ändå till gammelgår`n för att dansa och fiska fiskdamm. Så här fin midsommarstång hade södra Sörby fixat i år.



Efter det for vi hem till en annan familj för att grilla. Vi var 14 vuxna och 10 barn, full fart men måste säga att barnen var så duktiga, inget bråk och tjafs utan bara massor av lek och en hel del godis! Vi vuxna satt mest på rumpan men lyckades tugga i oss en hel del gosaker vi också!



Få se nu... visst var det max 10 personer man fick vara på studsmattan samtidigt????

På midsommardagen har det blivit tradition att vi har fest hos oss men då är inga barn välkomna ;-) Vi träffades på eftermiddagen för att leka lite lekar sen åt vi i vanlig ordning massor av midsommarmat, mums! Framåt kvällen blev det en tur till Strandbaden där det var trubbadur men natten avslutatdes med singstar här hemma =0)



Idag har jag städat... Gick ganska fort ändå med tanke på att vi var strax över 30 personer här igår! På eftermiddagen kom barnen och Bosse hem, trötta men mycket nöjda efter en natt hos mormor och morfar! Det var en enkel match att få dom i säng idag, antar att jag inte blir uppe särskilt länge jag heller....

Ha det gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela