busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Inte riktigt som jag tänkt mig.

Publicerad 2009-06-23 22:08:09 i Allmänt

Denna tisdag hade planerats upp i minsta detalj men inget blev som det var tänkt...

Planen var att jag å Bosse skulle åka å hälsa på min kusin och Bosses mamma och syskon medans barnen skulle vara hos farmor så att sambon skulle hinna meka klart folkracern inför Motala festivalen.

istället var sambon tvungen att åka till hälsocentralen för att kolla upp höger tumme som han slagit i ratten vid en startsmäll på tävling i torsdags, han åkte 9 i morse och ringde hem strax efter 12 då han skickats vidare till Gävle för röntgen och sen fick han vänta.... tre läkare behövdes för slutgiltig diagnos som lyder "avulsionsfraktur fäste ulnara kollateralligamentet i MCP 1 höger", han har inte helt klart för sig vad det betyder men ordinerades gips i fyra veckor... Efter att ha väntat in någon som kunde gipsa så kunde han styra kosan hemåt igen men då var det eftermiddag...

Ingen utflykt för mig idag allstå och tråkigt nog ingen Motala Festival för sambon :-(



Däremot har jag njutit av det underbara sommar vädret hela dagen!!! Sjöbevattningen har fått jobba hela dagen då barnen plaskat massor :-)

Hoppas på många härligt soliga dagar i sommar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela