busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Bara regn...

Publicerad 2009-06-04 22:26:43 i Allmänt

Hur kan det regna sååå mycket? Hoppas det ger sig nu för annars kommer inte banan att hålla på tävlingen på lördag. Hemmatävling då, det ska bli skoj men lite pirrig är jag för alternativspåret som jag tycker är lite trixigt men å andra sidan är jag mer sams med bilen som jag har nu än den jag hade sist jag körde det...

Idag har hela familjen varit till valbo och uträttat ärenden. Bosse fick hänga med då det inte fanns någon risk för att han skulle drabbas av värmeslag i bilen...

Sonen var lite besviken då det inte var uppslutning på fotbollsträningen. Enda anledningen till att han fick åka dit var att hans pappa är tränare och det vore ju bra om han fanns på plats ifall någon annan ville lira boll i hällregn men det var det (som tur var) ingen som ville.

Kvällen tillbringade sambon och jag TILLSAMMANS i soffan i sällskap av Wallander. Det känns som att det var länge sen vi hade en helkväll ihop, mysigt!

Go natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela