busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Regntunga skyar...

Publicerad 2009-07-09 14:11:43 i Allmänt

Vilket väder! Klass 1 varning utfärdad, det blåser och vräker ner regn. Än så länge så har vi iaf ström... Mitt hopp är att det kan inte finnas hur mycket regn som helst så snart måste solen titta fram igen :-)

Passar iofs rätt bra med regn idag då jag mest, plockar, packar och städar, inte vill jag vara ute när det ser ut så här :




Bosse har också fattat läget...



ser rätt skönt ut tycker jag :-)

I veckan var vi till nyöppnade Biltema och Jula för att handla "braatthasaker". Bosse fick hänga med på turen så det blev lite miljöträning för honom, gick riktigt bra, parkeringspromenad och en stund i buren med öppen baklucka. Visst var det mycket som hände och nyfiken var han men inga psykbryt eller utbrott från nån av oss ;-)

Annars har det varit en lugn vecka utan några större utsvävningar, semester helt enkelt!

Måste bara visa den här bilden, ser ni att han har siktet inställt på jordgubben i högra hörnet? Ja, ja, snart är väl hallonen också mogna, undrar om han når upp till dem???



Imorgon bär det av på semester, som vanligt är det Motala och folkracefestivalen som hägrar, varför ändra ett vinnande koncept? Bosse får dock stanna hemma med kombinerad hus-hundvakt, perfekt!

Nä, nu ska jag springa iväg och dansa soldansen, håll tummarna för att det funkar ;-) 

Kram på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela