busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Alldeles för stora fötter?

Publicerad 2009-01-28 21:17:28 i Allmänt

Stackars, stackars Bosse... Han tycker uppenbarligen om att vara nära mej när jag fixar och donar här hemma. Om han inte sover så kan man ge sig den på att han svansar runt mina fötter och det är just dessa fötter som jag tror är alldeles för stora! Jag snubblar på denna stackars hund HELA TIDEN! och trots det fortsätter han att limma på mina fötter!!!

idag var jag helt säker på att jag trampat ihjäl honom när jag tog ett kliv bakåt, kände något mjukt samtidigt som det skrek rakt ut! huh, det isar i kroppen när jag tänker på det, insåg en sekund senare att Bosse satt på sidan om mej, det var hans leksak som låg under min fot... Just då lämnade faktiskt Bosse mina fötter ifred, han hade fullt upp med att försöka förstå varför hans matte stod och skrattade hysteriskt mitt i kvällsdiskningen???

Annars så har jag haft en mysdag med en valbotur å fika med en kompis och sen hemmamys med familjen, nice =)


Det finns ett ordspråk som säger "att du får gärna gå i mina fotspår men jag vill gärna kliva ur dem först" , kanske nåt att ta upp på valpkursen? ;)


Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela