busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Trötter!

Publicerad 2009-02-01 12:15:21 i Allmänt

Hi, hi, nu är det inte bara vi som är trötta, Bosse är helt slut efter att ha varit på kalas igår! I morse var det han som blev väckt av dottern ;) I går var det många nya famnar och många barn att busa med! Bosse stortrivdes =) Tror även att vi klarade oss från att lämna några "olyckor"...

Kan ju tillägga att min kompis som tillbringade natten på vår soffa säkert också är trött idag, tror inte att hon är van att kliva upp halv sex på söndagar, det är nog oftare så att hon går och lägger sig halv sex på söndagar...

Skulle kunna tänka mig att det blir någon form av uteaktivitet på eftermiddagen, sambon är iväg och inhandlar ett stycke skoter, han kallar det så men prislappen skvallrar om att det är något gammalt skrot.. Hur som helst så ska ju Bosse härdas med motorljud inför folkracesäsongen så det är ju bara att hålla en tumme för att motorn går =)

Må så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela