busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

sitter vid datorn...

Publicerad 2009-02-11 21:38:18 i Allmänt

... och kvällsmyser me Bosse, han är sååå trööött nu =)
De senaste dagarna har jag jobbat samt varit på andra äventyr så jag har inte så bra koll på vad Bosse gjort men sambon hävdar att det är bra mycket enklare att ha hand om småbarn än en hundvalp??? fick aldrig nån riktig klarhet i vad han menade?

igår kväll hade de iaf mött två jack russell tjejer men de blev så till sig när de såg bebis Bosse så de började studsa runt och låta och då tyckte Bosse det var bäst att hålla sig på sin kant... vet att de är hejare på agillity så kanske de kan mötas på den banan i framtiden?

sonen och Bosse är såå goa ihop, blir alldeles varm i hjärtat ibland när de leker eller myser! för lillmattes del så kan man väl säga att det iaf går bättre men helst av allt vill hon stänga in Bosse i buren och doppa tårna i hans vattenskål... man får hålla koll men så är det ju med 1-åringar! Själv tycker hon att livet leker, särskilt på nätterna då hon rätt som det är sätter sig rakt upp i sängen och tokfnittrar! Skulle va bra skoj å veta vad som rör sig i hennes huvud då... Det är ett så härligt skratt så trots att man blivit väckt mitt i natten kan man inte låta bli att le =)

nu ska jag läsa "tröstaren", spännande värre!

Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela