busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Hoppsan!

Publicerad 2009-02-26 17:58:13 i Allmänt

Sitter här med både Bosse och dottern i knät, inser efter ett tag att jag kliar dem båda två på ryggen... Dotra sa inget men jag antar att hon undrade vad det var för typ av massage hon fick.... Är nog lite mer förvirrad än vanligt för jag har tydliga problem med att bestämma mig för när jag ska säga lillhusse eller brorsan eller om jag är matte eller mamma....

Tapetseringen är snart klar, det blir såååå fiiint! =) nu sitter jag och drömmer med ikea katalogen....

har haft ganska lugna dagar, lugnt på jobbet eftersom det är lov och mycket uteaktiviteter här hemma, lugnast för minstingen på två ben har en förmåga att riva i alla skåp och lådor just nu =( ska bli underbart att få fixa till ett eget rum åt henne!

Igår kväll var vi ett tjejgärng som åt på Sakura sushi i Gävle, super trevligt och super gott, rekomenderas!

Så här härligt har vi haft det ute i snön!




Nu ska här laddas för hockeykväll i soffan, hoppas verkligen att Timrå får dingel, heja, heja, heja Brynäs!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela