busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Snön faller!

Publicerad 2009-12-28 18:47:27 i Allmänt

Tur att vi får så bra hjälp av barnen att skotta ;) Faktiskt så tycker jag att det räcker med snö nu! Provåkte pulkabacken igår och det gick jättebra!

Annat roligt igår var att vi fick främmande ända från Lingboskogen, trevligt :)

Idag har jag jobbat, det var två (!) barn där idag, lite annorlunda arbetssituation mot för vad jag är van vid, hittade på lite andra aktiviteter än vanligt så jag hoppas de var nöjda med dagen, jag trivdes iaf :)

Jag har lagt mina skift mot sambons så att barnen skulle få jullov, skönt för dem men vad tråkigt det är när vi vuxna inte ses... tur att det finns telefon...

Så här såg det ut när vi tog kvällspromenaden med Bosse



Pannlampan är en omtyckt och redan väl använd julklapp :)



Bosse kunde INTE vara still i snön ;) han gillar att busa i snön jättemycket!

Igår kväll åkte klickern fram och vi körde sitt, ligg, följa hand och hit i hela huset! Gick superbra men sen tog det stopp när vi provade rulla runt men bara Bosse har fattat vad jag vill så är jag säker på att han kommer att fixa det också! Vi kör vidare ikväll!

Måste börja jobba hårt med inkallning känner jag... Snön är till bra hjälp då det är skoj att komma till matte och busa i den :)

Nu blir det myspys i soffan med sonen :)

Pulsa lugnt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela