busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Namnbyte?

Publicerad 2009-12-19 22:45:58 i Allmänt

Nej, lugn alla, det är INTE bröllop på gång!

Funderar bara på om jag ska byta namn på bloggen, Bus Bosse har blivit en Mys Bosse :) Helst av allt vill han kura ihop sig med någon av oss, gooosigt!

Ute är det ju så kallt så ingen av oss vill gå ut men sambon offrar sig för att spola is på rinken så att vi bybor snart kan snöra på oss skridskorna!
Bosse gör det han ska göra ute snabbt för att sen springa in i värmen... Jag har köpt ett fint och praktiskt (och dyrt) Hurrta täckte till honom men det är för litet så jag måste byta det :(

Idag var jag med en kompis till köpcentrum, många som var ute och handlade men inga köer direkt och vi fick plats att fika ;) blev lite klädshopping till barnen, mjuka paket under granen på julaftons morgon så de har nåt fint att fira julen i :)

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kommentarer

Postat av: Mona

Publicerad 2009-12-20 21:00:47

Mm.. visst är de härligt när de är så där super mysiga! Har de ungefär lika här, Pärla tillbringar mesta möjliga tid med Bengan i fåtöljen. Hon älskar de stunderna å man ser att hon blundar extra hårt när han ber henne gå där ifrån för han ska kunna gå å göra nytta! ;) Fast de här dagarna tror jag Bengan gillar att hon "tvingar" honom kvar! ;)



Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela