busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Ännu värre...

Publicerad 2009-12-30 20:54:09 i Allmänt

... var det idag! Idag har termometern sjunkit ned till -20 men lite bättre kändes det när jag fick höra om dem som hade -31!

Bosse har en massa energi då vi bara tagit korta turer med honom så idag trotsade jag kylan och tog med honom ner på åkern där vi kunde busa loss.

Körde lite inkallning och det gick lysande ända till han hittade ett rådjursspår... Jag hojtade, sprang åt andra hållet och efter en bit satte jag mig på huk med ryggen mot honom.

Han kom ganska fort till mej och fick då beröm men under den korta tid då jag inte var säker på om han var på väg eller inte var jag lite smånervös att någon skulle komma för jag såg nog inte normal ut någonstans :P Vad skulle man ha sagt?
-Hehe, här sitter jag och forskar i snökristaller... Näää, det där är inte min hund...

Beundra utsikten kunde man iaf göra!





Här är snömonstret!



På eftermiddagen drog hela familjen iväg på shopingrunda. Flera ärenden skulle uträttas men en fika hann vi också med :) Fyndade till lilltjejen på rea och hittatde äntligen ett par rejäla vinterskor åt mej!


Med de här sulorna borde inte ens jag frysa om tårna! Ska invigas i pulkabacken imorgon!

Guitarhero reades oxå... En sen julklapp till familjen (läs: mej *fniss*)

Nu blir det filmtajm med sambon :)




Till sist vill jag önska er alla ett gott nytt år!





Kommentarer

Postat av: Lisa & Gossarna

Publicerad 2009-12-31 09:48:41

Gott Nytt År önskar vi er!

Fam Bergendahl med dogs

Postat av: Lena

Publicerad 2009-12-31 10:23:50

Önskar Er alla ett riktigt Gott Nytt År!!!



Kram Lena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela