busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Premiär!

Publicerad 2009-08-10 19:06:20 i Allmänt

Så var dagen D här då... Inskolning på dagis med lilltjejen... Idag var det mjukstart, var där en timme så inte hade hon nån lust att gå hem igen just när det roliga började :-) på den timmen sprang hon som en tok mellan alla leksaker och barn, hon hann kolla in alla tre avdelningar+lekhallen... Ingen ro i kroppen där inte, lik sin far kanske? ;-)

resten av dagen har bjudit på främmande till oss alla, sambon fick sällskap i garaget, barnen lekkamrater och jag fika sällskap, trevligt :-)

Bosse har varit på hugget idag, inbjuder till lek mest hela tiden, tur att det kom lite barn som var villiga att busa!

nu ska jag vila upp mig inför morgondagens heldag på dagis :-)

Ha d bäst!

Kommentarer

Postat av: Mona

Publicerad 2009-08-10 21:28:05

Hej hopp! Synd att de är några mil emellan oss! Har med all säkerhet några hundar som ställer upp å leker med Bosse! ;)



Kanske "morsan" ska flytta till er?! :D (hiihiii..)



Kram!



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela