busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Plask & party

Publicerad 2009-08-23 21:23:09 i Allmänt

Så var den här helgen över :-(

Lördagen tillbringades på motorstadion i Skutskär som tyvär var mer lik en bassäng än en folkracebana. Regnade ju massor hela natten och morgonen och förmiddagen men till lunch lättade det... Niclas var som vanligt ute och fotade, kolla in spektaklet här. Bitvis såg man ingenting pga av allt vatten som stänkte upp. Inte blev det bättre av att jag hade hål i golvet, ett cyklop hade inte varit fel :-/ Trots allt så lyckades jag ta mej till en andra plats i B-final och min nya röda bil fick följa med hem men behöver riktas lite...  :-) Som nån sa "tänk att dom framför inte kan hålla avstånd" ;-)

Det blev en låååång lördag, vi for hemifrån sex på morgonen och var hemma vid nio på kvällen och då var det bara att rusa in i duschen och sen svida om inför 40-års fest. Det var ett riktigt skoj kalas med dans och karaoke så jag hade inga problem att hålla mej vaken trots dagens bravader :-) När vi anlände till fest lokalen fick vi börja med att bevittna en motorsprängning, eller rättare sagt två... Misstänker att det snart finns på you tube, haha :-P

Idag har det varit rätt lugnt. Fanns ju en del att packa upp efter gårdagen så tvättmaskinen har jobbat :-) Barnen sov hos farfar å B så de kom hem nöjda och glada och slutkörda = tidig kväller :-)

Nu ska jag ladda för en ny arbetsvecka :-)

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela