busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Glugg

Publicerad 2009-08-26 20:06:03 i Allmänt

Så har den äntligen lossnat, sonens första lösa tand alltså! Här är gluggen :-)



och här befinner sig tanden just nu...



...hoppas tandfen hittar hit inatt ;-)

Annars så har jag fullt upp med att komma in i allt på jobbet, det är inte bara en sak... Tur att jag har snälla elever och kollegor :-)

Bosse verkar trivas bra med att ha en stund för sig själv på dagarna. Idag har vi varit på kurs igen, mycket nyttigt för oss båda! Tränar mycket på att hålla kontakt samt att försöka lugna honom så han inte stressar upp sig... Härom dan fick vi tyvär träffa en lös hund på promenaden, då skulle jag ha behövt lite stresshantring själv men efter förutsättningarna så avlöpte det hela ganska lugnt ändå :-/ 

Nu blir det mys i soffan med tekoppen och värmeljus, det är ju så ruggigt ute idag, plötsligt kom hösten...

Ha d!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela