busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Vad har hänt idag då?

Publicerad 2009-04-07 20:59:14 i Allmänt

Tjaaa, sovmorgon idag igen!!! måste ställa klockan så jag inte kommer försent till jobbet imorg. Har inte behövt ställa någon klocka på väldigt lååång tid kan jag säga...

Barnen hade sina kusiner på besök på fm så medan de lekte snällt så passade jag på att baka muffins som jag kunde bjuda mina trevliga kollegor på. Påsklov så det var lugnt på jobbet. Jag stängde så sista timmen fick sonen komma och vara med mamma på jobbet, något han tjatat om länge och idag när det var lov passade det bra. Han trivdes så bra att vi blev kvar på "övertid", lär knappast få betalt för det... En nöjd son har jag iaf och det kan jag leva lääänge på =)

Hem och körde middagsracet, infaller en rätt intensiv timme där, sen åkte walkingdojjorna på! Helt underbart ute, solen som gick ner, alla fåglar, en giganstisk måne och DET LUKTAR VÅR!

Bus Bosse hittade en lampsladd som satt i vägguttaget idag... I vanliga fall brukar den vara gömd men inte idag. Som tur var kom jag samtidigt som han började bita annars vet jag inte hur det hela hade slutat. Nu morrade jag i så hemskt att Bosse nog fortfarande har skrämselhicka... Han släppte sladden på en grisblink och var lika snabbt i sin korg, hoppas meddelandet gick hem!

Nu blir det soffmys med sambon, trevlig kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela