busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Inte lätt...

Publicerad 2009-04-29 19:41:47 i Allmänt

... att fota vårt lillayrväder, går bra när man mutar med godis eller när han sover men det är tji att få en bra "lekbild". Har många sånna här bilder, skönt med den digitala världen så man bara kan"deleta" :-)



Denna bild har jag lånat av Niclas Alfredsson, en kompis tyckte att han var väldigt lik husse, såg hungrig ut ;-)



Niclas är en hejare på att ta bilder men fotar oftast ting med motor, här har han fotat mej när jag gör årets första träning

 

Ni kan se på leendet  hur himla skoj det är =0)  kolla fler bilder på www.motorpics.se

Nu hoppas jag på finväder och friska barn imorgon! Planen är att barnen och Bosse ska få sova över hos mormor och morfar och jag och sambon ska ta en grillkväll med vänner, kanske blir det någon mer utsvävning, vi får väl se vad vi känner för då!

Lämpligt att lämna bort Bosse imorgon natt för jag misstänker att det kommer att smälla lite raketer här men hos mina föräldrar brukar det vara lugnt på den fronten. Han har iofs inte reagerat på smällar tidigare men...

Ikväll hägrar LOST som jag nu mer måste spela in och kolla dagen efter för inte är jag vaken efter 22.30...

Trevlig valborg alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela