busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Rapportering

Publicerad 2012-09-21 17:43:18 i Allmänt

Dags för en rapport i bloggvärlden!
 
Förra helgen var det folkrace på min favoritbana hos Gestrike RT. En rutinerad klubb med fin bana och bra ordnade tävlingar, alltid trevligt! Mina poäng räckte till en a-final men där blev det trångt i starten och jag hamnade på sidan av banan och väl iväg igen så var jag lååååångt efter... Då var det roligare att kolla på sambon som vann alla heat och sin a-final, grymt kört av honom! Bilder finns som vanligt hos motorpics.se.
 
Min bil såldes på anbud. Det kändes helt ok då jag bestämt att det här var min sista tävling för säsongen.
 
Mitt ben känns riktigt bra, lite stel i hälen/vaden men jag kan träna. Var på ett väldigt roligt och jobbigt kettelbellpass i förrgår, nu lider jag av träningsvärk deluxe.
 
Dottern har tappat sin första tand.
 
 
Den blev till en guldpeng men hon tyckte att det lät så läskigt med tandfen att vi fick erkänna att vi föräldrar har ett finger med i spelet...
 
Härliga promenader med Bosse har det blivit i den fina höstvädret, jag har sagt det förr men det tål att upprepas:
 
 
Vi bor bra fint vi!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela