busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Mä lut!

Publicerad 2012-05-09 09:25:34 i Allmänt

Onsdag igen!

En fd kollega sa ofta på onsdagarna "jaha, nu ä lä mä lut igen" (ja, en riktig "Sandvikare") och visst är det så, helgen är snart här igen! 

Å andra sidan så gillar jag veckorna också, det händer ju en massa skoj då också.
Igår firades fritidshemmens dag, heja fritids!



I helgen avverkades folkracepremiären. Första varvet gick väldigt sakta men det tog sig.
Roligt är det sen blir det ju en liten minisemester med familjen, att man campar vid en grusgrop i skogen spelar ingen roll.

Löpträningen rullar på men ena höften spökar... Bästa bror har dock hjälpt mej med bra övningar. En större balansboll är inköpt och en bok med övningar modell tjock har jag fått låna. Tjejen som leder löpargruppen har även varit till bra hjälp. Så härligt med människor hjälper till med glädje!
Borde nog slå kiropraktorn en signal också...

Nu lite soffmys med lillhjärtat innan jobb och dagis. Ute vräker det ner men faktiskt känns det bra för all pollen regnar bort.

Bosse är mör efter en busstund med grannhunden. Vad han älskar att bli jagad! Hitills har han inte träffat någon som lyckas komma ikapp eller som orkar leka lika länge som han gör...

Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela