busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Bilder

Publicerad 2012-05-30 21:48:46 i Allmänt

Blir ett inlägg i bild denna gång...

Helgen tillbringades på Kyrkberget för tvådagars folkracetävling. Övernattning i bussen och finmiddag intogs på lördagkväll...



Härligt väder!



Sambon rattade hur bra som helst, 2a i A-final och vann superfinalen. Själv fick jag nöja mig med en 5:e plats i B-final efter att ha inkasserat en svart flagga... Bilder från tävlingen hittas här, sambon nr 110 och jag 216.

Träningen inför tjejmilen fortsätter, lite irriterande är de här...



... timoteijen blommar och jag snörvlar och nyser.

Idag blev jag påhejad av den här...



... ett annorlunda pass men vi hade roligt och jag fick några kilometer i benen.

Idag är det min födelsedag, något som gärna får passera rätt obemärkt men jag fick välja middag.



Och naturligtvis blev jag väldigt glad över dessa fina alster från barnen!



Och tårtan (som jag gjort själv) är grymt god!

Så nu tar jag en bit till!

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2012-05-31 20:33:38

Nöjer mig nog också med sushi på min födelsedag! Mums! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela