busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Fredagsmyyyys!

Publicerad 2012-03-09 17:52:29 i Allmänt

Dags igen för lite ledigt, jisses vad veckorna rusar fram men jag längtar verkligen till riktig vår nu så tiden får gärna gå fort ett tag.

Idag hade jag dessutom öppning på jobbet vilket innebär tidig hemgång, inte dumt alls!
Eller rättare sagt hemcykling för idag var det så pass bart på vägarna att barnen till sin stora lycka fick cykla.

Nu står middagen på spisen sen blir det en prommis med Bosse innan fredagsmyset sätter igång, ikväll ska vi mumsa på det här:



Mumsigt värre :-P

Kan även glädjas åt att idag kom beskedet att Lillasyster ska spela på Getaway Rock festival i sommar.
Min ungdomsidol Yngwie Malmsteen liksom Manowar är också klara samt Corroded och en hel massa band till så klart. Biljetten är redan betald!

Ha en härlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela