busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Bacill?

Publicerad 2012-03-21 19:23:53 i Allmänt

Senaste dagarna har det inte blivit många knop gjorda. Jag har varit hängig men inte sjuk nog för att vara hemma från jobbet... Istället somnade jag redan klockan sju en kväll (före barnen) och sov ända till nästa morgon. Drygt då att vakna av klockan och ändå inte känna sig utsövd.

Idag har jag varit till doktorn för att få hjälp med min mage som är lite hit och dit. Själv tror jag att det kan ha med gluten att göra men jag har fått rådet att inte exprimentera med det själv utan att först träffa läkare. Fick lämna några rör blod och prata med doktorn vars spontana diagnos var också att det berodde på glutenintolerans, det skulle ju även kunna förklara min trötthet...

Vet dock att det kan vara klurigt att ställa diagnos på magont, får väl se om de kommer fram till något...

Nu blir det till att hålla tummarna för Brynäs och sen ser jag fram emot en torsdag med sol och värme!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela