busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Prosit...

Publicerad 2012-06-29 20:57:12 i Allmänt

Sitter här och är trött på min allergi... Ögonen rinner och kliar liksom näsan. Halsen känns som ett stort sår och jag nyser mest hela tiden. Någon riktigt bra medecin har jag inte heller. För att citera sambon "det är bara att bita ihop".
 
Annars känns det helt okej. Hela helgen framför mig men inga särskilda "måsten" inbokade. Två jobbdagar kvar sen har jag semester! Som jag längtar!
 
Jag har kommit igång rätt bra med min löpträning, det är riktigt roligt!
 
Midsommarhelgen var skoj men jag misstänker att en och annan bybo funderat över vad det var som hängt i vårt äppelträd. Tjaaa, minifågelskrämmor kanske? Eller så har ingen märkt något? Hoppas på det...
 
Tog de första fästingarna på Bosse i dag. En i vardera öra. Äckliga! Jag ogillar ju alla giftiga varianter av fästingmedel så vi testar väl lilla röda blinkande dosan som ska sitta i halsbandet och hoppas att den ger resultat.
 
För min del skulle jag gärna ta en vecka med minusgrader bums bara fästingarna dog ut. Om timotejen samtidigt frös ihjäl så vore det ju bara en bonus.
 
Atjoooo!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela