busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Pokaljägare?

Publicerad 2012-01-27 12:19:46 i Allmänt

Blev VAB idag också då sonen fick gå hem från skolan igår med rejäl huvudvärk.
Efter att barnen haft riktig sovmorgon så tycker jag nog att de verkar rätt pigga båda två, förhoppningsvis är bacillerna borta och håller sig borta lääänge!

Jag har passat på att städa och tvätta så nu har vi fint till helgen, iaf på två våningsplan.
I källaren är det som vanligt kaos! Jag tycker att jag och sambon röjer med jämna mellanrum men det känns som mission impossible... Vem är det som stökar till och vart kommer alla saker ifrån???

Med risk för besök från hälsovårdsmyndigheten så visar jag ändå hur det ser ut nedanför trappen:



och i pannrummet:



Sambon har kört folkrace i 25 år, han har även hunnit med en rallykarriär och ofta har han kört bra och hamnat på pallen.

Under mina 3 år på banorna har jag också fått en del pokaler. I damklassen är det ofta mer än halva startfältet som får en sån då vi inte är så många i vår klass...

Frågan är: vad göra med dem? Inte nåt att ställa i bokhyllan direkt... Tippen? Loppis? Spara?
Om ni nån gång behöver en pokal så vet ni var de finns...

Bosse har inte varit särkillt intresserad av pinnar men igår hittade han tydligen den rätta. I hans tycke perfekt
storlek för en liten Jackrussellkille, eller?



Bus var namnet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela