busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Nätklipp och semesterplaner.

Publicerad 2012-02-08 21:10:56 i Allmänt

Av uppenbara anledningar kommer det här aldrig att bli en dagensoutfitblogg men just idag känner jag för att delge er mina fynd som klickades hem från Laredoute för någon vecka sen:



Fina sommarklänningar till dottern men funkar redan nu med top och tights.



Hon fick även 2 jeans, en jeanskjol och ett par 3/4 byxor.
Jättefina detaljer tycker jag!



Och hennes favorit, skorna som hon dansat runt i på kvällskvisten och som sedan parkerades nedanför sängen. Redo inför morgondagens bravader!



Två klänningar till mig, allt som behövs är sol!



En jacka med tillhörande slips

Hahaha, nej, det är ett skärp, jag lovar!

Blev även en ny baddräkt till mej, jag ogillar att simma i bikini på badhuset.

Totalt kostade kalaset 905 kronor och det gillar jag!

Storlekarna verkar bra och jag hoppas att de är det efter tvätt också men det känns som ok kvalité.

Som ni märker börjar jag sukta efter sommar och inte blev det bättre av att jag idag surfat efter semesterboende. Vi gör väl som alltid och drar till Motala för lite folkracefestival.
Det här skulle kunna bli vårt boende 2012:





Hmmm, vi får väl se...

Kommentarer

Postat av: Camilla Andersson

Publicerad 2012-02-09 05:17:21

ååååå sommar :) Vart är de där någonstans?? Såg riktig trevligt ut med pool o allt :))Ha de bra! // Camilla

Postat av: Jessica

Publicerad 2012-02-09 15:06:00

Wetternbyn Motala :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela