busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Fantastiska fredag!

Publicerad 2012-02-24 14:42:53 i Allmänt

Så är det dags igen, för helg alltså! Den här veckan har flugit fram, tror att de ljusa mornarna och eftermiddagarna gör att det känns så mycket bättre.

Igår gjorde jag ett superryck här hemma så nu är det ordning och reda inför helgen. Skönt så att man kan känna att man är ledig.

Dottern är enormt duktig på att riva fram saker men även väldigt duktig på att städa ihop efter sig. Minns när jag berömde sonen för samma sak för några år sedan och min mormor stod bredvid och krasst konstaterade att "det går över". Haha, som trebarns mor kanske hon är luttrad? Men om jag får tro så tror jag faktiskt att hennes barn begåvats med bra ordningssinne!



Ni ser väl vad roligt hon haft!?

Igår blev det mellis ute på baksidan i solen och sen byggde vi en snökoja med hjälp av IKEAs plastbackar, perfekta "byggstenar".



Sonen ville ha prinsesstårta för det hade minsann hans fröken sagt att man skulle äta då det fötts en prinsessa men han fick hålla tillgodo med bullar... Ingen kan väl ha missat att kronprinsessan fått en dotter? Herregud vilken hysteri! På sena nyheterna igår häckade journalisterna utanför Haga och då har de ändå fått presskonferans av pappa, bild på familjen och utalanden från läkare, vad mer kan man begära? Jag behöver då inte veta något mer utan bojkottar istället fortsatt nyhetsrapportering i ämnet och hoppas att nyblivna familjen får vara ifred från nyfikna gamar.

Nu: fredagsmyyyys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela