busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Härlig dag

Publicerad 2012-04-12 18:49:39 i Allmänt

Idag var det dags för jobb igen efter en skön (och välbehövlig) påskledighet.

Jag har hunnit med sovmornar, lek med barnen, träffat släkt och vänner, promenerat och busat med Bosse, röjt i källaren och ätit en massa godis så klart!

Som tur är har jag även hunnit med nåt löpsteg också!

Mars månad summerades till 23 km jogg.

Idag har jag hunnit med att fixa lite i trädgården, bjudit bästa mamma och pappa på fika i solen på verandan, gått en härlig promenad med Bosse och nu laddas för en kväll med hockey på TV:n!



Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela