busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Äventyrsbesök!

Publicerad 2011-09-08 20:02:03 i Allmänt

Så här såg dottern ut idag på eftermiddagen:



Redo för ett besök på Parkbadet!
Om hon hade fått så hade baddräkten också suttit på redan i bilen....
Vi var nästan ensamma trots att badet nyligen "nyöppnat" efter rust men det var väldigt skönt att slippa trängas i basängerna.

IKEA-möblerna är ihopskruvade och både jag och barnen är väldigt nöjda, de är gärna på sina rum nu!

Sonen har plats att göra läxor, köra fingerskate, bygga lego, rita, kompisar, ja fyra meter skrivbord rymmer en del...



Dotterns lilla bord har fått flytta ut till lekstugan för att ge plats för det här istället:



Synd bara att hennes klantiga mamma lyckats riva sönder tapeten.... Det är jag mindre nöjd över...

Nej, nu blir det Robinsson och till det festar vi loss på den här:



Knäckigäppelpaj, det är precis så gott (och onyttigt) som det låter!

Imorgon blir det jobb sen en tur till Kyrkberget och besiktiga folkracebilarna inför lördagens race,
jag hoppas verkligen att det har regnat klart tills dess!

Hoppas på en trevlig helg för alla!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela