busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Kungligt

Publicerad 2011-11-16 21:27:20 i Allmänt

Idag är det den 16 november och på jobbet spelades kubb... Det var visserligen minusgrader men vintern verkar vara långt borta? Till advent tycker jag att det är lagom för den att komma hit!

Sen sist har vi haft kalas för vår tjej som fyllt 4 år.



Hurra, hurra, hurra, hurra!!!!

Här blir jag bjuden på låtsasfika av damen i fråga.

Har även hunnit med AMF fest, alltid lika trevligt. Så trevligt att min röst försvann igen.
Åkte på kör trots att den högsta ton jag lyckades väsa fram låg på första notraden. Fick lyssna på de andra och läsa noterna istället för att sjunga men jag hade skoj ändå!

Har pyntat vår lilltoa också. Tycker att den påminner mer om ett dass än en toalett och då tillhör vissa detaljer. Hjärta på dörren har jag inte än men numer är ett besök där ändå lite kungligt om man säger så....



Mer än så bjuder jag inte på idag, har lite annat som måste hinnas med!

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela