busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Fredagsutflykt

Publicerad 2011-01-14 19:31:04 i Allmänt

Idag blev det en tur med familjen till Valbo Köpcentrum. På måndag ska jag ju jobba igen så det är hög tid att försöka komma igång igen och visst är jag piggare men samtidigt har jag massor att ta igen...

Det är fruktansvärt jobbigt med kylan, minus 20 gör att jag knappt kan andas och blir illamående, tur att jag inte behövt vara ute mer än korta stunder.

Det blev en sväng in på Telia för att kolla på ny mobil, är såååå sugen på iPhone 4, ganska onödigt men bra ändå särskilt i kombination med spotify premium... Tål att tänkas på!

Sonen handlade lite för sina julklappspengar, det är miniskateboards och BMX som äger nu!



Jag shopade nya skridskor. De gamla är ärvda efter brorsan och jag misstänker att de är köpta på OBS för typ 20 år sen så de kanske har gjort rätt för sig? Ett gäng puckar blev det också, sköt ju bort alla förra året...



Det blev Stadiums egna märke, billiga och förhoppningsvis bra. Nyslipade iaf så nu kan jag inte skylla min åkning på skridskorna! En liten fundering, om man köper skridskor för 5000kr, åker de av sig själv då? Gör mål om man trycker på en knapp? Ja, ja, det kanske går att ringa med dem? Eller kolla mejlen? Eller????

Bosse fick nytt godis och tuggben sen köpte jag en smidig variant på munkorg som han kanske får använda vid viss träning framöver, vi får se... Håller på att introducera den nu och trots massor av frolic så håller Bosse gärna lite distans men tar vi det bara lugnt så kommer det nog att fungera.

Mer shoping än så orkade jag inte så efter en fika for vi igen.
Lilltjejen tjurade lite när vi for hem eftersom hon inte fått köpa något men efter ett stopp på RUSTA så var det ett helt annat ljud i skällan...



Det här mina vänner är det närmsta hästägande vi kommer!

Nu fredagsmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela