busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Jobbångest....

Publicerad 2011-08-14 20:54:00 i Allmänt

... har tydligen många idag men faktiskt så hör jag inte till den skaran. Tvärtom så känns det riktigt skoj att få börja jobba igen! Efter fem veckor och två dagar lång ledighet är jag utvilad och sugen på att träffa både gamla och nya kollegor samt alla elever.

Sommaren har varit härlig, jag har upplevt massor av roliga saker både med familj och vänner men jag har även "bara varit" vilket jag gillar. Jag har ju till och med slappnat av så mycket att jag glömde det enda åtagande jag hade inbokat i kalendern... Sorry för det M!

Finns ju ett och annat som jag inte hunnit med också men förhoppningsvis ges tillfälle till det senare sen har det ju trots att det har varit sommar och semester även hänt en del tråkiga saker men det är inte nåt jag kan styra över så det är bara att gilla läget...

Bjuder på några sommarbilder




Motala var sig likt, sol, regn, bilar, hejjarklack, tok, skratt, gemenskap, lek, bad, ja semester helt enkelt.
På banan gick det mest bra och jag kom tillsist 1a i damernas c-final.



Dotra lärde sig cykla själv!



Efter ett besök på Astrid Lindgrens värld fick vi med oss den här gobiten hem!



Bosse har varit en hel del med mina föräldrar medan vi flängt runt i landet.
Vet inte riktigt vad de gjort men det var en väldigt lugn hund vi fick hem... Koppelgåendet var dock inte bättre så då provade jag den här varianten, fungerar hur bra som helst!

Om ni minns spåret jag snitslade åt Bosse så kan jag medela att han tog det och stolt bar klöven efteråt!
Nu ska jag bara ta mig i kragen och fixa nya banor...
 
Ja, ja, sommaren är inte slut bara för att jag börjar jobba, en hel del finns kvar att se fram emot!

Veckan som kommer lär bli intensiv då vi arrangerar tvådagars tävling i helgen, jag ska köra men försöker hjälpa till med så mycket som möjligt.

Nu ska jobbväskan packas :)


Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2011-08-14 21:14:08

Ses i morgon!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela