busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Ledig dag...

Publicerad 2011-04-07 19:31:12 i Allmänt

... har vi haft idag men ändå har massor hunnits med!

Har lämnat in diverse saker som inte vi använder längre till kyrkans loppis. De ska förhoppningsvis säljas på lördag och 10% av intäkterna går till behövande barn resten tillfaller oss. Hoppas jag inte behöver släpa hem allt igen.

Det blev en vända in till stan för att hämta mina nya glasögon, inte en dag försent då mina gamla varit borttappade sen i höstas, kanske de dyker upp nu? Shopade hos Specsavers och fick två par glasögon till priset av ett.

Så här blev det...





Jag gillar ju färg, iaf svart sådan så det blev det!

Lilltjejen fick gummistövlar och vårjacka med färger att bli glad av



medan sonen lyckades tjata till sig en "skinnpaj"



Det var rea på Lindex, gillas!!!

Eftermiddagsfika blev det med mina föräldrar sen
 vågade vi oss ut på en kvällspromenad trots att det tok stormade.

Var tvugna att kolla in översvämningarna, helt galet mycket vatten!
Så här såg åkern ut på ena sidan vägen...



och så här på andra...



Undrar när det blir möjligt att börja bruka jorden?

Naturen gör precis som den vill...

Ha det bra alla bloggvänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela