busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Hmmm, det låter....

Publicerad 2011-04-12 20:27:28 i Allmänt

... här hemma. sambon hade en kollega som ville bli av med ett trumset.
Jag tänkte att det var ju kul för barnen och såg en liten lektrumma framför mig.
Kom hem efter jobbet och möttes av ett gigantiskt trumset som låter lika mycket som det är stort! Men jag hade rätt, barnen tycker att det är kul...


Sonen lovade att jag skulle få komma på hans framtida konserter fast jag citat:
 "kommer att vara en gammal tant då"...

Nu blir det en kopp te och sällskap av de desperata hemmafruarna!

Må så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela