busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Beslutsångest och okunskap...

Publicerad 2010-09-16 20:34:44 i Allmänt

... är ingen lysande kombination när man ska gå till val....
Trots att jag i valfrågan lider av båda ovanstående symtom så har jag idag lämnat mina röster
för är det något som jag är säker på så är det att rösta det ska man om man får!

Efter röstandet så blev det en fika på stan med familjen, mysigt!

Vi var och lämnade mynt på banken och tänk att "värdelösa" 50-öringar kan bli pengar de också bara de är tillräckligt många...
Början på en miljon tror jag nån sa...



Torsdagen är ju min lediga dag så idag blev det en promenad till mina föräldrar och efter en kopp kaffe även hem igen vilket sammantaget betyder att de senaste tre dagarna har jag nog gått längre än de senaste veckorna, nu gäller det bara att hålla igång med det!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela