busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Hänt i veckan!

Publicerad 2010-02-27 15:20:16 i Allmänt

Här kommer några bilder från mina senaste äventyr.

På jobbet hade några elever utlyst frisyrtävling, på skolgården mötte jag denna underbara skapelse:



Jag tycker att den andas hopp om att våren är i antågande!

Annars så har det ju handlat en hel del om snöskottning... Suck...

Fördelen med snön är att Vinterpokalen som även är deltävling i Rally SM går av stapeln just nu.

Igår var vi ut på publiksträcka, kändes lagom när både barn och hund skulle med, vågar inte släpa ut barnen i skogen med all denna snö, nej då är det smidigt med ordnad parkering och publikplatser nära intill! Annars s är ju halva nöjet med att åka på rallytävling att hitta det ultimata stället i skogen att stå och titta (och fika) på.

Idag var vi in och kollade på servicen som hölls inomhus för SM-klassen, annorlunda men kul sätt att visa upp sporten och alldeles säkert uppskattat av alla de som skulle sköta servicen.

De här killarna höll vi tummarna för...




... tyvärr så räckte det inte då lådan rasade men vilka tider de hade fram till dess!

Men de här grabbarna kämpar fortfarande på ute i skogen, de blev hindrade längs vägen och förlorade en massa tid men än är väl inte sista ordet sagt!



Heja, heja!

Annars så har de senaste dagarna tråkigt nog inneburit många tankar kring livet och vad fort det kan förändras, flera personer i min närhet har den sista tiden drabbats av olika ledsamheter och det gör naturligtvis att jag påminns om vad mycket jag har och vad lätt det är att ta allt för givet...

Var rädda om varandra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela