busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Inte riktigt pigg.

Publicerad 2010-04-05 20:21:46 i Allmänt

Har sedan igår inte mått något vidare, känns som feber men termometern visade på 36,1??? Förkyld och ont i ryggen...



Som vanligt så kurerar jag mej med så mycket sömn som är möjligt, har blivit många timmar men nu på kvällningen så bet jag ihop och packade in Bosse i buren för ett agilitypass.

Agilityfröken tyckte med glimten i ögat att jag kunde se till att vara sjuk nästa vecka också för Bosse jobbade jättebra ;) Roligt när det funkar även "ute" och inte bara hemma när vi tränar.



(Foto Hanna Hedqvist)

Nä, nu blir det sängen igen så jag orkar med morgondagen då det är dags för jobb igen.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela