busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Sommar och sol!

Publicerad 2009-06-29 19:56:46 i Allmänt

Vilket väder!!! Känns som om vi hamnat i Grekland, uuundeeerbaaart!!!
Tid till att blogga tar jag mej inte men här kommer en kort uppdatering:

Idag fick jag veta att jag får jobba kvar på min skola i höst! Jag är så glad för det! Underlättar jättemycket för oss rent praktiskt sen så trivs jag naturligtvis jättebra!

Barnen gillar att vara på stranden men lilltjejen har noll respekt för vatten :-/

Sambon har ett kortskift kvar sen semester! gipsad högerhand hindrar honom inte, han har fixat massor i garaget och idag har han snickrat myggfönster, hur vet jag inte...

Bosse är slö i värmen. Han och jag har hälsat på hans familj i Kilafors. Bra för han fick träffa sin kullsyster som var en cool tjej! Det är sådana hundar han behöver vara med nu då han fortfarande är rädd :-( tycker ändå att vi verkar vara på rätt väg.. fick massor av tips av kusin/uppfödare Mona, tack för dem och fika med surr på Baltanen :-) Extra skoj var det att få träffa Basenjin Pärla i verkligheten. Hade ju hört att den rasen behövde få hälsa i sin egen takt på nya människor... Pärlas egen takt var attacksnabb :-) vilken gobit!

Nä, nu ska jag ut och njuta av värmen, ha det gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela