busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Shit pommes frites...

Publicerad 2009-12-09 21:11:10 i Allmänt

... skulle man kunna säga! Tiden flyger iväg... Barnen har fått en paketkalender av farmor och när man ser paketen försvinna i rasande fart inser man att snart är det jul för barnen är duktiga och öppnar inga paket i förtid! (jag är imponerad av detta!!!) ni ser själva, hälften är redan borta!



Har inte varit riktigt pigg men det är ju bara att bita ihop... Idag har jag och lilltjejen varit och fått svinsprutan så nu är vi alla vaccinerade. Vår tös var så duktig! eller som hennes bror uttryckte det "hon rockar fett" :-) Nu hoppas jag att vi klarar oss från sviter av sprutan då vi laddar för årets hockeyfest på lördag!

Bosse och jag har varit på en agillityträning i veckan. Platsen för detta var ett ridhus och jag tyckte faktiskt att vår juvel fixade nya miljön med hästar och allt riktigt bra! han har en agillitykompis som han kommer bra överens med men roligast är att göra övningarna samt att lukta på alla goda dofter... ni vet hästskit osv :-P Fick bli en dusch när vi kom hem ;-)

Sambon har fyllt år så lite fikande har det också blivit, gott och väldigt trevligt med besök :-)

Idag har vi även inhandlat vinterutrustning till barnen så nu kan det gärna bli lite kallare och komma snö tack!!!

Har unnat mig själv en tidig julklapp! Dessa armband finns hos räddabarnen på www.rb.se hälften av pengarna går till världens barn!



Köp minst ett du också, eller något annat fint på deras sida :-)

Nu blir det Persbrant å co :-)

Ha det bra alla därute i mörkret!

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2009-12-13 09:48:09

Önskar Dig en underbar Lucia och 3:dje advent!



Kram Lena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela