busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Rivstart

Publicerad 2012-08-12 13:21:14 i Allmänt

Ja, första arbetsdagen blev verkligen en rivstart.
 
Min stackars kollega blev sjuk och det är sånt som händer. Mindre skoj var det då att kommunens vikariepool inte lyckades hitta någon vikarie. I min värld så är det mycket underligt att det inte finns någon som kan/vill/får jobba då det ofta syns siffror på hög arbetslöshet... Jag vet ju att det finns kompetenta människor som vill jobba men olika konstiga regler gör att de inte får...
 
Till sist fick jag hjälp av närliggande förskola som tack och lov var väl bemannad.
 
En arbetsvecka är avklarad och det planeras redan för fullt för nästa semester, det lutar åt Fuerteventura.
 
Annars så handlar mycket nu om Lumekfestivalen som vi kör på vår bana kommande helg. Det finns mycket att göra både före, under och efter tävling.
 
Försöker även få lite ordning här hemma. Idag skulle jag packa ner tältet. Jag la påsarna till tält och pinnar på ett bra ställe så jag skulle hitta dem lätt. Frågan är nu bara vart det bra stället är???
 
Jag letar vidare...
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela