busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Dags igen...

Publicerad 2012-08-05 20:51:19 i Allmänt

Som vanligt så har bloggen haft noll prioritet under semstern. Så vad har jag gjort sen sist? Minns knappt själv...

Började med Getaway Rock sen följde regnperiod, packning, tvättning, shoping, Motala folkracefestival, sol, bad, grillning, skratt, löpning, promenader, kaffe, Lundstranden, lek, fest, musik, Furuvik, läsning, sovmorgon, filmer, mys, fika...

Inte helt i den ordningen kanske och flera punkter var återkommande, som tur är så dominerar både kaffe och löpning över fest tillfällen!

Kort sagt kan man väl summera det hela som SEMESTER och en bra sådan men det finns ju ändå många saker som jag tänkt hinna med men inte gjort och jag skulle inte tacka nej om någon dök upp och erbjöd mig fem semesterveckor till... Bara så ni vet, någon???

Ska bli spännande och se hur alerta vi är i familjen imorgon 05.00...

Snart läggdags och då ska jag drömma att jag är tillbaka på första semesterdagen som inleddes så här.



 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela