busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Sköna maj, välkommen!

Publicerad 2011-05-01 18:14:35 i Allmänt

Sista april firades in vid banan med grillning, kase och fina fyrverkerier.

BusBosse var med och ville gärna krypa in i kasen. När vi tände den förstod vi varför för därinne höll en sork till. Man kan väl säga att han fick det hett om öronen men kom undan med blotta förskräckelsen... 

Vid raketskjutningen fick Bosse krypa in i bussen och lyssna på Rock klassiker och mumsa hundben och korv vilket fungerade väldigt bra. Han har en del nojjor vår vovve men smällare och raketer hanterar han bra, iaf än så länge...

Blev premiärsovning i bussen, uppskattat av alla i familjen utom jag som hade stora problem med att sova vilket nästan aldrig händer...

Idag har vi haft folkraceträning. Kändes ringrostigt men roligt!
Ser fram emot första tävlingen!

Annars så har veckan bla bjudit på en leverans av härliga hudvårdsprodukter från Rosenserien. Ni lär få se och höra mer om dem framöver!

Deon använder jag för att slippa aluminium, ansiktsvården är underbar men nu ska schampot testas.
Det ska fungera utan balsam, tveksamt tänker jag men vi får väl se...



Nu ska jag ta med mej Bosse på en långpromenad i majvädret som tyvär inte alls är så varmt som jag skulle önska men jag ska inte klaga, här har det iaf inte snöat som det tydligen gjort söder över.

Sen blir det soffmys som uppladdning inför kommande veckan.
Imorgonkväll ska jag testa något som är nytt för mej, rapport kommer senare.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela