busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Fredagsmys!

Publicerad 2011-05-06 20:27:15 i Allmänt

Så var ännu en arbetsvecka avklarad, det går undan!
Har även hunnit med en kvällspromenad med Bosse som innehöll en del lek, skoj!

Gårdagens prommenad var också härlig, se själva!
 




Lite senare så valde Bosse att bada lite lätt, brrr...

Här hemma är det väldigt lugnt och tyst då lilltjejen valt att sova hos sambons kusin. Vi andra har ätit grillat och efterrätt i lugn och ro och hunnit prata med varandra. Nu vankas hockey VM och sen tänker jag i alla fall jag se Twilight filmen.

Hoppas så klart på sovmorgon imorgon, tror faktiskt att chanserna för det är goda!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela